Skip to main content

AccessTr.neT


HIRSIZ

nihatkr
nihatkr
4
2436

HIRSIZ

#1
(Kadın yatağında doğrulur,gelen tıkırtılara kulak kabartır. Kocasını uyandırmaya çalışır.)

KADIN: Hurşit! Hurşiiiit (dürter) Hurşit kalk be, ölüm uykusuna yatmış sanki!!!

HURŞİT: Hah, nooldu? Hıh?

KADIN: Şiişşşşt, aşağıdan tıkırtılar geliyor. Evde birileri var.

HURŞİT: Faredir fareee (Yatar)

KADIN: Hurşit kalk bak şuna yaa!

HURŞİT: Neyine bakim ya? Ne özelliği var? Miki maus mu bu?

KADIN: Ya baksana şuna, hırsız galiba!

HURŞİT: Ya ayıp be kadın! İki parça peynir için hayvana yaptığı suçlamaya bak! Seni duyan da rokfor peynir tenekesini götürüyor sanır

KADIN: Hurşit ne saçmalıyorsun? Kalk! Aşağıda hırsız var, evi soyuyorlar. Az önce miki maus geldi haber verdi.

HURŞİT: Ya hırsızsa hırsız.Gecenin bu saatinde ne işi var? Yarın gelsin! Ha, yarın Pazar,geç kalkacam öğleden sonra gelsin!

KADIN: Kalk be, kalk bak şuna!

(Hurşit söylene söylene kalkar.Hırsız aşağıda bir şeyler çalmaktadır. Seyreder. Hırsız kendi kendine konuşmaktadır.)

HIRSIZ: Hımm gümüşleri aldık, yazık videoya dokunmayalım. Bakalım burada neler var? Aaa! Antika bir saat. Yazık be, aile yadigarıdır şimdi. Allaaah, mücevherler ortalıktalar. Bu bilezikleri düğünde falan takmışlardır. Yazık be! Ya şu broş? Onu da almayım. Kimbilir kocası evlilik yıldönümünde hediye etmiştir. Aaa anaaa! Resimlere bak! (albümü açar). Kadın pek hanım hanımcıkmış. Herif de yakışıklı sayılır. Aaaa bu da çocukları. Amanin ne tatlı yaaa! Ben en iyisi gümüşleri de bırakayım, halıyı alıp gideyim. Zaten rengi bu salona hiç uymamış

HURŞİT: (Işığı yakar, elinde tabanca) Napıyorsun sen?

HIRSIZ: Şey Sizi soymaya çalışıyorum

HURŞİT: Yok yaa! Kolay gelsin!

HIRSIZ: Eyvallah abi.

HURŞİT: Kes lan kötü komedyen taklidi yapmayı! Utanmıyor musun, sapasağlam adamsın. Şey bu dilenciler için söylenirdi Niye o gümüşleri almadın?

HIRSIZ: Aldım, sonra vaz geçtim.

HURŞİT: Mücevherleri?

HIRSIZ: Gümüşleri aldıktan sonra ayıp olmasın diye bıraktım.

HURŞİT: Saati? Saati niye bıraktın? En az üçbin beşyüz YTL eder su içinde.

HIRSIZ: Biliyorum. Antika, İsviçre,el yapımı. En az 150 yıllık

HURŞİT: Eee? Niye almadın?

HIRSIZ: Aile yadigarıdır be abi! Sonra ben onu satarken elli YTL ye anca satarım Elli YTLden fazla vermezler, kapti mal ya

HURŞİT: Ya mücevherler?

HIRSIZ: Hepsi kaliteli mallar abi. Hele o elmas, koç yumurtası kadar. Şuan ne kadar eder ben bile hesaplayamam Hatırası vardır kıyamadım. Bir tek şu halıyı aldım abi. O da bu salona hiç uymamıştı

HURŞİT: Biliyorum. Kaynanamın hediyesi. Laf aramızda hiç sevmem. Öhöm Al şu kartı yarın, yok yok pazartesi bana gel.

HIRSIZ: Allah razı olsun abi. İş mi vercen abim? Ver abim. Kurtulayım bu hayattan abim.

HURŞİT: (Hırsız çıkarken) Alooo! Halı!... Halıyı unuttun

(Hurşit halıyı hırsıza verip yukarı çıkar)

KADIN: İki saattir nerdeydin Hurşit? Kiminle konuşuyordun?

HURŞİT:Hırsızla.

KADIN: Hırsızla mı? Hırsızla oturup öööle uzun uzun sohbet ettin haa?!...

HURŞİT: Yok, öylesine ayaküstü lafladık. Herif evliya gibi. Onu alıyor Hatırası vardır. deyip bırakıyor; bunu alıyor Anısı vardır deyip bırakıyor. Gümüşlere, mücevherlere elini sürmedi. Haa bi tek salondaki halıyı aldı.

KADIN: Sen de oturup seyrettin öyle mi?

HURŞİT: Olur mu canım? Koca halı, taşımasına yardım ettim.

KADIN: E bir de hırsıza yardım ettin ha?

HURŞİT: Tabi, Pazartesi uğra, sana iş ayarlayayım. Bile dedim Haa artık ona ikide bir hırsız deyip durma. O, fabrikamın yeni genel müdürü.

KADIN: Neeeee? Hırsızı bir de genel müdür mü yapıcan?!

HURŞİT: Ne olmuş? Şimdiki genel müdür bundan daha hırsız. Bu hiç olmazsa insaflı
FX-Etopla
Liste Kutusu Oluşturma
Cevapla
#2
10806
Roflmao
Az
Kaplumbağa ya dikkat et...
Sadece  başını çıkartıp risk aldığında ilerleyebiliyor...
Cevapla
#3
Pazar günü Çok İyi geldi Çok Teşekür
Daha Çok Çalışmam Lazım Çooook !!!!
Cevapla
#4
elinize sağlık Lol
™Hiç Birimiz, Hepimiz Kadar Akıllı Olamayız...®

Cevapla
#5
TEŞEKKÜRLER
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da